Reklamy Apple są od dłuższego czasu tematem ożywionej dyskusji, także w ścisłym kierownictwie tej firmy. W ostatnich latach reklamówki przygotowywane przez agencją TBWA były nijakie, nie trafiały więc do świadomości klientów tak jak np. agresywna kampania smartfonów Samsunga serii Galaxy.

Apple zdecydowało się nawet na przygotowanie niektórych reklam we własnym zakresie. Zbierają one jednak również różne, zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Tymczasem wspomniana już agencja TBWA odniosła właśnie dość spektakularny sukces. Przygotowana przez nią na ubiegłoroczne Święta Bożego Narodzenia reklama pod tytułem "Misunderstood" (Niezrozumiany) prezentująca iPhone'a 5s, Apple TV i łączące je funkcję AirPlay, otrzymała właśnie nagrodę Emmy za najwybitniejszą reklamę 2014 roku.

Nagrody Emmy nazywane są "telewizyjnymi Oskarami". Przyznawane są za najlepsze produkcje telewizyjne, filmy i seriale, scenariusze, dla najlepszych aktorów (dramatycznych, komediowych, drugoplanowych), a także najlepsze filmy reklamowe.

Reklama iPhone'a 5s, Apple TV i funkcji AirPlay pod tytułem "Misunderstood":

Źródło: _ 9To5Mac_ za _ Emmys.com_