Jak pewnie większość z Was wie, w ostatni poniedziałek zamówiłem nowe Apple TV za pośrednictwem Apple Online Store. Wczoraj suma 999 zł została zdjęta z mojej karty kredytowej, a dzisiaj otrzymałem od Apple maila z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej moich doświadczeń i wrażeń z zakupów.

To nic, że przesyłka do mnie jeszcze nie dotarła, a z tego co widzę, nawet nie została jeszcze wysłana. Apple już teraz chce wiedzieć, czy jestem zadowolonym klientem. To pytanie, na które nie mam jednak prostej, pozytywnej odpowiedzi. Jest ona złożona i dotyczy nie tylko zakupów w Apple Online Store, ale także w iTunes Store, App Store, Mac App Store i oczywiście iBooks Store. Rozmawialiśmy już o jakości urządzeń Apple i jej stosunku do ich ceny. Jakość obsługi zarówno w salonach, jaki i w cyfrowych sklepach tej firmy, to temat warty uwagi. O tym właśnie rozmawiamy w dzisiejszym odcinku MyApple Daily.

MyApple Daily w iTunes Store.