ING Bank Śląski zapowiedział wprowadzenie nowej aplikacji bankowości mobilnej na smartfony – Moje ING mobile. Łączy ona zalety systemu Moje ING z możliwościami, jakie dają urządzenia mobilne.

W połowie czerwca bank udostępni klientom indywidualnym nową aplikację bankowości mobilnej - Moje ING mobile. Daje ona dostęp do pełnej wersji nowego systemu bankowości internetowej Moje ING, wprowadzając funkcje zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych.

Co trzecie logowanie do bankowości internetowej ING odbywa się z urządzenia mobilnego. To pokazuje, jak ważny dla naszych klientów jest dostęp do banku z użyciem telefonu. Dlatego budując system Moje ING, od początku projektowaliśmy go z myślą o smartfonach. Aplikacja Moje ING mobile daje wygodny dostęp do pełnego systemu Moje ING, wspierającego klientów w zarządzaniu ich finansami. Równocześnie oferuje możliwości jakie dają urządzenia mobilne np. logowanie odciskiem palca czy płatności mobilne – powiedział Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.

ING

W pierwszym etapie aplikacja pozwoli m.in. zalogować się do systemu odciskiem palca (Touch ID w iOS) lub pinem, bez konieczności podawania loginu. Klienci będą mogli także ustawić podgląd stanu konta przed zalogowaniem w postaci kwotowej lub procentowej. W następnych miesiącach bank będzie rozbudowywał Moje ING mobile o kolejne funkcje. Wśród planowanych rozwiązań są m.in. płatności mobilne BLIK i HCE, przechowywanie paragonów oraz interaktywne powiadomienia PUSH.

System Moje ING, udostępniony pod koniec ubiegłego roku, wspiera klientów w zajmowaniu się codziennymi finansami takimi funkcjami jak:

  • prezentacja budżetu domowego w ujęciu miesięcznym i rocznym,

  • możliwość przeglądu miesięcznych wydatków w podziale na kategorie, np. dom i rachunki, samochód, rozrywkę,

  • intuicyjna wyszukiwarka ostatnich płatności, która ułatwia szybkie wykonanie przelewu,

  • wygodne narzędzia ułatwiające oszczędzanie na konkretny cel czy kontrolę swojego budżetu.

Bank tworzy system Moje ING oraz aplikację Moje ING mobile w oparciu o szczegółową analizę potrzeb klientów. Od początku projektu bank prowadzi na bezprecedensową skalę badania użyteczności systemu - do tej pory przeprowadzono ponad 900 godzin badań - oraz zbiera opinie klientów, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników.

Moje ING mobile będzie dostępne na systemy iOS, Android oraz Windows Phone 10. Trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców.

Źródło: informacja prasowa ING