Zegarek Apple Watch nigdy nie stał się stylową biżuterią, jak chciało Apple, od początku był jednak bardzo dobrym trackerem aktywności i na tych jego funkcjach firma skupia się w działaniach promocyjnych. Teraz objęły one także samych pracowników Apple.

Niedawno ruszył specjalny program #CloseTheRings, w którym pracownicy Apple (zarówno w biurach, jak i w salonach firmowych) zachęcani są do prowadzenia aktywnego trybu życia i zamykania kręgów aktywności w zegarku Apple Watch. Nagrodą są specjalne koszulki oraz przypinki w kolorach odpowiadających medalom: złotym, srebrnym i brązowym. Z kolei koszulki przedstawiają właśnie zamknięte kręgi aktywności w zegarku Apple Watch. Ten swego rodzaju wewnętrzny turniej odbywa się w publicznie dostępnej aplikacji Challenges. By wziąć w nim udział, pracownicy Apple muszą wpisać w niej specjalny kod, który daje im do niego dostęp.

Jest to z jednej strony świetna zachęta do prowadzenia aktywnego trybu życia, z drugiej strony Apple może w ten sposób promować wśród swoich pracowników zegarek Apple Watch.

#closetheringschallenge #gold✨ #goldbadge #applewatch

Post udostępniony przez Samuel Kong (@samuelfwk)

#closetherings @tfac_atl 🏋🏾 📸 @cekiffin #closetheringschallenge

Post udostępniony przez #TheSeratoAssassin (@kansascitycash)

1 ring to rule them all! #closetheringschallenge #wellnesschallenge #gold #tshirt #goforthegold

Post udostępniony przez Sarone (@sizzles)

Źródło: 9To5Mac