Apple rozszerzyło możliwość odpowiadania na komentarze użytkowników w App Store o całe zespoły osób zajmujących się wsparciem technicznym.

Kilka miesięcy temu Apple umożliwiło deweloperom odpowiadanie na komentarze zostawiane przez użytkowników pod aplikacjami w App Store. W przypadku pojedynczych, niezależnych programistów taka forma interakcji wystarczała, gdyż tylko administrator konta w serwisie iTunes Connect mógł odpowiadać na komentarze. W przypadku większych zespołów wyznaczone osoby musiały otrzymywać pełny dostęp do konta deweloperskiego w iTunes Connect. Apple zdecydowało się więc to zmienić.

Wczoraj wieczorem Apple ogłosiło wprowadzenie możliwość przydzielania wybranym osobom w serwisie iTunes Connect nowej roli wsparcia technicznego, która pozwala im na odpowiadanie na komentarze użytkowników zostawione pod aplikacją w App Store. Nowa rola, a więc i możliwość odpowiadania na komentarze została automatycznie przydzielona wszystkim członkom zespołów z rolami App Managera i Marketera.

Źródło: Apple