Czasy kampanii Think Different, kiedy Apple wracało do gry ze świetnymi, często rewolucyjnymi produktami i kiedy kojarzone było przede wszystkim nie z masowym odbiorcą, a z artystami, osobami nietuzinkowymi, raczej należą już do przeszłości. Teraz liczy się iPhone sprzedawany w dziesiątkach milionów sztuk. Na tę zmianę narzeka wielu starych fanów tej marki. To dla nich powstała niebagatelna seria koszulek, stworzona przez firmę Throwboy.

Specjalna seria koszulek „iWantMore” przedstawia lekko zmodyfikowane stare slogany reklamowe Apple oraz hasła, którymi często posługiwał się Steve Jobs. Jest więc „Think Different (Again)”, „Make another ding in the universe”, „It all just kinda works(?)”, „iThink Apple Forgot Me.” oraz „cmd + N ideas”.

Nosząc je, można wyrazić w ciekawy sposób swoje niezadowolenie z obecnego kierunku rozwoju Apple. Mało jednak prawdopodobne by firma specjalnie się tym przejęła.

Każda z koszulek dostępna jest w cenie 28 dolarów bezpośrednio na stronie Throwboy.

Źródło: Cult Of Mac