Apple udostępniło dzisiaj na swoim kanale w serwisie YouTube cztery nowe reklamy iPada. Każdy z filmów trwa 15 sekund i promuje poręczność urządzenia w edukacji i podróżach.

Pierwszy z krótkich spotów, zatytułowany „Travel Simply”, przedstawia to jak wygodnie można korzystać z iPada siedząc gdzieś po środku klasy ekonomicznej w samolocie.

Drugi z filmów, zatytułowany „Organised Notes” porównuje wygodę korzystania w szkole z iPada i stylusa Apple Pencil z niewygodą dźwigania zeszytów i notatników.

Trzeci ze spotów, zatytułowany „Paperless Paperwork”, jest podobny do poprzedniego. W tym jednak wypadku zdalna praca na iPadzie nad dokumentami biznesowymi porównana jest do ciasnych, zawalonych papierami boksów w biurze.

Ostatni, zatytułowany „All Your Stuff”, porównuje wygodę korzystania na iPadzie z różnych cyfrowych wersji przewodników i innych książek, w stosunku do ciężkich, obszernych i nieporęcznych tomów klasycznych wydań drukowanych.