W kolejnej edycji rankingu MBLM marek, które cieszą się największym przywiązaniem do nich użytkowników, Apple znowu znalazło się na pierwszym miejscu w kategorii ogólnej, a także w kategoriach technologia i telekomunikacja, zarówno w USA, Meksyku jak i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Co ciekawe, w tym ostatnim kraju Apple jest nie tylko pierwsze, ale i jedyną firmą technologiczną w pierwszej piątce marek z cieszących się największym przywiązaniem użytkowników (pozostałe to Lexus, BMW, Mercedes i Toyota).

Apple cieszy się największym przywiązaniem zarówno wśród mężczyzn jak i kobiet oraz pokolenia zwanego „milenialsami”.

MBLM zwraca także uwagę na to, że przywiązanie użytkowników do marki Apple rośnie z roku na rok. I tak w ostatnich dwóch latach jego wskaźnik urósł z 72,8 do 83,4 punktów. Średnia dla producentów smartfonów to jedynie 52,9 punktów.

W rankingu znalazły się firmy, które cieszą się silną emocjonalną więzią czy przywiązaniem właśnie ze strony swoich użytkowników. Zdaniem Maria Natarelliego z MBLM Apple dla wielu użytkowników produktów tej marki jest niezbędnym elementem ich życia.

W raporcie wydanym razem z rankingiem MBLM zwraca także uwagę na to, że firmy technologiczne cieszą się o wiele silniejszym przywiązaniem użytkowników.

Źródło: Apple World Today za MBLM