Wczoraj na swoim brytyjskim kanale w serwisie YouTube Apple udostępniło trzy nowe reklamy z serii „There's more to iPhone”, w których promuje bezpieczeństwo danych trzymanych na tych urządzeniach oraz ich recykling, a więc ich ograniczony negatywny wpływ na środowisko naturalne.

Wszystkie spoty trwają kilkanaście sekund. Dwa z nich poświęcone są bezpieczeństwu danych na iPhonie. W jednym Apple chwali się tym, że nie sprzedaje nikomu danych użytkowników. W drugim z kolei promuje funkcję zdalnego wymazania zawartości z zagubionego lub skradzionego urządzenia.

W trzecim ze spotów Apple chwali się tym, że dzięki specjalnym robotom, służącym do rozbierania iPhone'ów na części, odzyskuje się podczas ich recyklingu zdecydowanie więcej materiałów niż w przypadku starszych procesów tego typu.

Apple uruchomiło także specjalną stronę kampanii „There's more to iPhone” w brytyjskim i francuskim serwisie Apple.com