Od kilku dni na pierwszym kanale francuskiej telewizji (TF1) zobaczyć można nową reklamę, a właściwie krótki film nakręcony w całości iPhone'em, zatytułowany „Coup de Bol”. Tytuł jest grą słów. Z jednej strony znaczyć może to tyle, co cięcie na miskę (po polsku powiedzielibyśmy fryzura na grzybka), z drugiej to związek frazeologiczny oznaczający farta lub szczęście.

Film stworzony przez Joannę Benaïnous oraz Elzę Parrę łączy oba znaczenia i opowiada historię pewnego chłopca, Oskara, który z okazji pierwszego dnia szkoły ostrzyżony został przez mamę na tą niezbyt lubianą - nie tylko przez niego - fryzurę „na grzybka” . Używa ona do tego specjalnej miski, oznaczonej jego imieniem. Po strzyżeniu chłopiec nie za bardzo chce pokazać się w szkole, co gorsza wszystko mu o niej przypomina - ustawiony w górę mop czy narysowane kredą na asfalcie pola do gry w klasy. Wreszcie spóźniony staje przed dyrektorem szkoły, który wprowadza go do sali lekcyjnej. Okazuje się, że nie tylko jego mama wpadła na taki pomysł.

Film ten można oczywiście zobaczyć nie tylko na francuskich kanałach telewizyjnych, ale także na francuskim kanale Apple w serwisie YouTube.

Kulisy powstania filmu, w którym autorki zdradzają szczegóły historii małego Oskara oraz techniki i akcesoria użyte podczas filmowania.

Kolejne wideo poświęcone jest punktowi widzenia małego dziecka.

Ostatnie wideo poświęcone jest emocjom przekazywanym za pomocą kolorów.