Po uruchomieniu strony poświęconej iPhone'owi przyszedł czas na iPada. Specjalna strona, zatytułowana "Why you'll love and iPad", ma przekonać potencjalnych użytkowników, dlaczego pokochają to urządzenie.

Tak jak na stronie poświęconej iPhone'owi, tak i tutaj, Apple wymienia informacje, które mają przekonać niezdecydowanych, że to właśnie iPad jest najlepszym możliwym tabletem na rynku. Znaleźć tam można m.in. informacje o rankingu zadowolenia użytkowników J.D. Power and Associates, w którym iPad zajmuje pierwsze miejsce. Są też informacje o wyjątkowym wzornictwie urządzenia, wydajności baterii, liczbie aplikacji przygotowanych specjalnie na to urządzenie, integracji z iCloud czy o programie ochronnym AppleCare.

Trudno łączyć pojawienie się tej nowej strony z wprowadzeniem na rynek jakiegoś konkretnego konkurencyjnego tabletu. Wydaje się to być konsekwencją uruchomienia podobnej strony poświęconej iPhone'owi. Wpisuje się to jednak w nową, bardziej agresywną strategię marketingową firmy.

Nową stronę znajdziecie pod adresem: www.apple.com/ipad/why-ipad/