W ostatnim tygodniu Samsung rozpoczął kampanię reklamową swojego najnowszego dzieła, inteligentnego zegarka o nazwie Galaxy Gear, o którym wspominaliśmy w relacji z targów IFA w Berlinie. Jeden z filmów promocyjnych składa się z serii krótkich fragmentów filmów i kreskówek, w których pojawia się wielofunkcyjny zegarek z komunikatorem głosowym.

W reklamówce pojawiają się m.in. fragmenty takich filmów i seriali jak Predator, Star Trek, Nieustraszony czy kreskówek Dick Tracy, Flintstones i Marine Boy (którego postać widoczna jest w awatarze profilu Phila Schillera na Twitterze). Na sam koniec, na czarnym tle, pokazany zostaje Galaxy Gear.

O dziwo spot Galaxy Gear Samsunga przypomina bardzo inny, wyświetlony podczas transmisji z gali rozdania Oskarów w 2007 roku, a promujący pierwszego iPhone'a. Być może jest to czysty przypadek, na pewno jednak wyraźne podobieństwo obydwu filmów doleje oliwy do ognia i będzie dla wielu kolejnym dowodem na to, że Samsung kopiuje Apple.

Reklama Samsung Galaxy Gear:

Pierwsza oficjalna reklama iPhone'a:

Reklama Samsunga sama w sobie nie jest zła. Z pewnością trafi do fanów przedstawionych w niej filmów, którym niekoniecznie musi kojarzyć się ze wspomnianym spotem reklamującym pierwszego iPhone'a.

Źródło: _ TechCrunch_