Microsoft podobnie jak Samsung co jakiś czas wraca ze swoimi reklamami porównawczymi, w których na cel bierze produkty Apple. W najnowszym tego typu spocie porównuje z MacBookiem Air ultrabooka Lenovo Yoga 3 Pro.

Zwycięzcą tego porównania ma być oczywiście zdaniem Microsoftu produkt Lenovo. Ultrabook Yoga 3 Pro jest o 4 mm cieńszy od MacBooka Air (odpowiednio 13 i 17 mm), posiada też ekran dotykowy i może przyjąć formę tabletu. Firma z Redmond zapomina jednak dodać, że MacBook Air może pracować zdecydowanie dłużej na baterii (do 13 godzin, podczas gdy czas pracy Yoga Pro 3 to około 7 godzin) i że produkt Apple jest wyraźnie tańszy (999 dolarów) w porównaniu z urządzeniem Lenovo (1299 dolarów).

Wcześniej w swoich reklamach Microsoft porównywał przede wszystkim tablety z systemem Windows z iPadami. Na swoim koncie ma także całkiem zabawną reklamę smartfona Nokia Lumia, w której w karykaturalny sposób przedstawił "wojnę" pomiędzy fanami Apple wyposażonymi w iPhone'y i fanami Samsunga ze smartfonami z serii Galaxy.

Wzięcie na cel MacBooka Air wiąże się z pewnością z rosnącą sprzedażą komputerów Macintosh i coraz większym ich udziałem w rynku komputerów PC.

Źródło: YouTube / Microsoft