Kiedy Microsoft prezentował swój najnowszy tablet Surface Pro 3, zestawił go razem z MacBookiem Air. Później systematycznie prezentował zalety swojego urządzenia i braki czy wręcz wady ultrabooka Apple. Nie wiadomo na ile strategia ta przynosi zamierzone efekty, firma z Redmond się jej jednak trzyma.

Po kilku miesiącach prezentowania zalet tabletu Surface i wad MacBooka Air w różnych reklamach telewizyjnych, m.in. tej opublikowanej w listopadzie, Microsoft właśnie wystartował z nową kampanią reklamową online, przedstawiającą zalety swojego urządzenia. Ma ona za zadanie nie tylko nakłonić użytkowników MacBooków Air do przesiadki, ale i poprowadzić za rękę przez proces migracji tych już przekonanych. Na specjalnej stronie znajdą oni m.in. informacje o tym, jak w miarę bezboleśnie przenieść się z jednej na drugą platformę oraz jak używać iPhone'a, iTunes i iCloud razem z Surface Pro 3. Co ciekawe, Microsoft nie sugeruje zmiany iPhone'a na któregoś ze smartfonów z systemem Windows Phone.

Źródło: Microsoft