Jak donosi Business Insider, firma Y Media Lab tworząca aplikacje na smartfony i tablety dla tysięcy klientów, w tym dużych marek, twierdzi, że te ostatnie wstrzymują się z aplikacjami na smartwatche przynajmniej do debiutu zegarka Apple Watch.

Większość z dużych marek obsługiwanych przez Y Media Lab, wliczając w to BBC, Sesame Street, eBay, Disney i Bank Of America, jak dotąd nie zamówiło aplikacji na smartwatche. I choć niektóre już zdecydowały o stworzeniu odpowiednich programów dla zegarka Apple, to jednak jest ich mniej niż 1/4 wszystkich dużych klientów obsługiwanych przez tę firmę.

Dotychczasowy brak zainteresowania dużych marek smart zegarkami nie powinien dziwić. Nie są to wszak smartfony - firmy mogą być jeszcze nieprzekonane do tego typu produktów i po prostu obserwują rynek, a ten - biorąc pod uwagę wyniki sprzedaży zegarków z Android Wear czy zegarków Pebble - jak dotąd wygląda dość skromnie. Najbliższe miesiące pokażą, czy Apple uda się podnieść słupki statystyk sprzedaży, tak jak oczekują tego analitycy.

Źródło: 9To5Mac za Business Insider