Apple udostępniło w serwisie YouTube kolejną reklamę Apple TV czwartej generacji, zatytułowaną "The Future of Television" (przyszłość telewizji).

Przedstawia ona różne sposoby korzystania z tego urządzenia, od oglądania filmów dostępnych do wypożyczenia w iTunes czy w innych serwisach VOD (np. wciąż niedostępnego w Polsce Netfliksa i HBO Now) poprzez oglądanie programów na żywo dostępnych przez różne aplikacje po gry (Disney Infinity 3.0 Star Wars, Asphalt 8, Guitar Hero Live) i zakupy online (GIlt).

Przy tej okazji wspomnieć wypada o pogłoskach o tym, że Apple zamierza na nieokreślony czas wstrzymać prace nad własną usługą telewizji internetowej, w ramach której dostępnych miało być około 14 kanałów, a która miała pojawić się w ofercie na początku przyszłego roku. Informację taką podał Les Moonves, CEO CBS podczas konferencji Ignition organizowanej przez Business Insider. Apple stara się przekonać kompanie medialne do wydania aplikacji dla Apple TV, za pośrednictwem których użytkownicy mieli by dostęp do oferowanych przez nie treści.

Źródło: MacRumors