Użytkownicy aut marki BMW z wielu krajów od kilku dni skarżą się na problemy z dostępem do CarPlay w komputerach pokładowych swoich samochodów. Choć opłacili subskrypcję lub wykupili dostęp za pośrednictwem serwisu Connected Drive do CarPlay, to funkcja ta nie jest dla nich dostępna.

Prawdopodobnie przyczyną tego są ostatnie problemy właśnie z Connected Drive, co potwierdzić miało już samo BMW, choć firma nie wydała w tej sprawie jeszcze oficjalnego oświadczenia. Nie podała też szacowanego terminu ich rozwiązania.

CarPlay w autach BMW, dostępne jest za pośrednictwem Connected Drive. W przypadku niektórych samochodów dostęp do niego wykupuje się jednorazowo, a w przypadku innych, opłaca subskrypcję. Na problemy skarżą się m.in. użytkownicy w USA, Australii, Wielkiej Brytanii czy w Niemczech.

Co ciekawe nie słychać głosów od polskich użytkowników BMW, którzy skarżyliby się na problemy z CarPlay. Może to oznaczać, że nie dotknęły one wszystkich.

Źródło: 9To5Mac