Trwająca kilka lat kampania „Get a Mac” w której w role komputerów Mac i PC wcielili się Justin Long i John Hodgman była chyba najpopularniejszą w historii Apple. Nawet dzisiaj wspomniany duet wciąż bawi. Teraz po dziesięciu latach od jej zakończenia Justin Long, czyli tytułowy Mac, w rozmowie w programie CouchSurfing w serwisie PeopleTV zdradził kilka ciekawych szczegółów na jej temat.

Jak wspomniał, w latach 2006 - 2009 powstało niemal 300 filmów reklamowych z tej serii, z których większość została odrzucona przez Steve'a Jobsa. W sumie wyemitowano jedynie 66 i nie były to te najśmieszniejsze. Steve uważał, że takie spoty odciągałyby uwagę widza od reklamowanego produktu. Long jako przykład podaje reklamę, w której Zach Galifianakis wcielił się w rolę pijanego Świętego Mikołaja.

Istotnie, filmy te właściwie żyły własnym życiem i były same w sobie świetnym produktem - swego rodzaju serialem, który bawił nie tylko fanów Apple.

Źródło: Entertainment Weekly