Wśród rzeczy, którymi Apple mogło pochwalić się podczas telekonferencji dotyczącej wyników finansowych, była popularność usługi iCloud.

Od stycznia bieżącego roku, kiedy Apple także przedstawiło swoje wyniki finansowe, liczba jej użytkowników urosła z 250 do 300 milionów.

iCloud to usługa stanowiąca część większego ekosystemu stworzonego przez Apple. Łączy ona systemy operacyjne, aplikacje i urządzenia, oferując m.in. synchronizację danych pomiędzy poszczególnymi programami (w tym listy kontaktów, kalendarzy, przypomnień, notatek, ulubionych i otwartych kart w przeglądarce Safari), skrzynkę pocztową, narzędzie zdalnego dostępu, a także lokalizacji zaginionych urządzeń.

Jak na ironię w dniu, w którym odbywała się telekonferencja, całkiem spora grupa użytkowników miała problemy z działaniem tej usługi. Problemy z poprawnym działaniem sięgają czasów jej poprzedniczki - MobileMe.

Źródło: Apple