Wśród pytań, jakie pojawiły się w trakcie otwierającego konferencję D11 wywiadu z Timem Cookiem, padły też te o różne modele iPhone'ów. Walt Mossberg zapytał Cooka, dlaczego właściwie Apple nie rozszerzyło oferty iPhone'a o inne modele, tak jak to robi od lat w przypadku różnych linii iPodów, a od niedawna iPadów.

Zdaniem Cooka, iPad i iPad mini są skierowane do różnych użytkowników. W przypadku iPhone'a trudno mówić o jakiejś wyraźnej grupie użytkowników, która potrzebowałaby innego modelu. Nie wyklucza jednak wprowadzenia takich modeli w przyszłości. Dotychczas jednak firma skupiała się na tym, by przygotować jak najlepszy kolejny model, a nie kilka różnych naraz. Zapytany o większy ekran w iPhone, jak zwykle zwrócił uwagę na to, że duże ekrany mają problemy z kolorami, balansem bieli i pochłaniają o wiele więcej energii. Apple zdecydowało się na najbardziej optymalne rozwiązanie, a tego właśnie oczekują od firmy użytkownicy jej produktów.

Pojawiły się też pytania o Apple TV i telewizory. Tim Cook wspomniał, że Apple sprzedało już ponad 13 milionów Apple TV, z czego połowę w roku ubiegłym. Na pytania dotyczące telewizorów odpowiadał jednak lakonicznie, że firma jest wciąż tym rynkiem zainteresowana. Odmówił jednak podania szczegółów.

Źródło: _ MacRumors_