Microsoft kontynuuje swoją kampanię reklamy porównawczej, w której wziął na cel iPada. Po filmach, w których punktował faktyczne czy wyimaginowane braki iPada, zestawiając je z zaletami tabletów z Windows 8, przyszedł czas na specjalną stronę "Windows vs iPad".

Znaleźć na niej można porównanie iPada czwartej generacji z kilkoma różnymi tabletami z Windows 8. Oczywiście trudno tutaj mówić o obiektywności, strona została stworzona po to tylko, by przedstawić te urządzenia jako lepsze i by przekonać użytkowników do nowego systemu operacyjnego. Pamiętać należy, że tego typu taktykę w mniejszym lub większym stopniu stosuje właściwie każda firma, w tym i Apple. Serię reklam Get A Mac śmiało można nazwać już klasyką gatunku. Niezależnie od sympatii po tej czy innej stronie trzeba przyznać, że ostatnie działania reklamowe Microsoftu są godne uznania. Mowa tutaj o reklamie porównawczej systemów, tabletów, a także smartfonów (np. reklama Windows Phone 8 i Nokii Lumii 920, o której pisaliśmy TUTAJ ).

Wspomnianą stronę "Windows vs iPad" znajdziecie TUTAJ .

Źródło: _ Macgasm_