Wydawnictwo Alidea wprowadziło z początkiem lipca na rynek nowy lifestylowy tytuł kierowany do mężczyzn. Mannish jest magazynem stworzonym wyłącznie do czytania na tabletach i nie będzie miał swojego odpowiednika w wersji papierowej.

Obserwując zmiany jakie zachodzą na rynku medialnym jesteśmy głęboko przekonani, że ta część prasy, która oprócz informacji dostarcza czytelnikowi także atrakcyjną szatę graficzną będzie już niedługo czytana jedynie na tabletach. – mówi Adam Niewiadomski, właściciel wydawnictwa i redaktor naczelny. Nowoczesne czasopisma tabletowe nie są już zwykłymi PDF-ami ale interaktywnymi i multimedialnymi aplikacjami, które zainstalowane na wygodnym w użyciu tablecie przenoszą czytelnika do nowego wymiaru prasy - dodaje. Taki właśnie jest Mannish, nowoczesny magazyn łączący w sobie cechy prasy lifestylowej i poradnikowej. Skierowany jest do aktywnych i świadomie kierujących swoich życiem mężczyzn dążących do osiągania sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

W pierwszym numerze m.in. wywiad z Krzysztofem Hołowczycem, prezentacja dostępnych na rynku technologii telewizorów 3D, redakcyjny test rasowego hot-hatcha Renault Megane RS czy też wskazówki dla osób chcących biegać na nartorolkach.

Mannish jest publikacją bezpłatną dedykowaną zarówno na tablety działające z systemem iOS (poprzez sklep App Store) jak i z systemem Android (poprzez sklep Google Play) a finansowany ma być jedynie z reklam. Mannish męskim okiem przedstawia w jednym miejscu najważniejsze tematy, które interesują mężczyzn. Opisuje, prezentuje i doradza…po męsku.

Mannish w App Store

Mannish w Google Play

Mannish strona domowa: www.mannish.pl

Fanpage Mannisha na Facebooku: facebook.com/magazyn.mannish