Microsoft kontynuuje swoją kampanię reklamową Windows 8 wyśmiewającą możliwości iPada. Akcja kolejnego filmu, tym razem promująca ultrabooka Lenovo Yoga, ma miejsce na uniwersyteckiej sali wykładowej.

Microsoft prezentuje możliwości tego komputera poprzez zestawienie ich z ograniczeniami iPada. Lenovo Yoga posiada ekran odchylany o 360 stopni, można więc pracować na nim zarówno jak na tablecie i klasycznym laptopie. Kiedy przychodzi do robienia notatek z wykładu, użytkownicy iPadów nerwowo szukają w torbach okładek Smart Cover i zewnętrznych klawiatur, dzięki którym mogą uzyskać efekt zbliżony do tradycyjnego laptopa. Microsoft naśmiewa się też z wygody pisania na ekranowej klawiaturze tego urządzenia.

To chyba jedna z lepszych reklam z całej serii, choć nie trudno zauwazyć wyraźną stronniczość Microsoftu, który pomija wady wspomnianego już ultrabooka.

Zobaczcie sami:

Źródło: YouTube