Zdaniem Katy Huberty, analityka firmy Morgan Stanley, rozszerzenie oferty najnowszych urządzeń z jednego na dwa różne modele pozwolić ma Apple w przyszłości na wprowadzanie ich na rynek podczas osobnych imprez w różnym czasie.

Katy Huberty niedawno spotkała się zarówno z CEO Apple Timem Cookiem, jak i dyrektorem finansowym Peterem Oppenheimerem, i miała dzięki temu okazję zapoznać się w jakimś stopniu z planami tej firmy.

Jeśli Apple w przyszłości również zdecyduje się na pokazanie dwóch nowych modeli iPhone'ów, następców 5S i 5C, to rozdzielenie ich premier faktycznie wydaje się możliwe. Ruch taki może zapewnić stałe zainteresowanie rynku produktami Apple, a jednocześnie zapobiec sytuacji takiej, jaka miała miejsce przy okazji premiery wspomnianych już nowych modeli iPhone'ów, kiedy ogromne zainteresowanie droższym iPhonem 5S przyćmiło wprowadzenie na rynek bardzo dobrego urządzenia, jakim niewątpliwie jest iPhone 5C.

Źródło: _ MacRumors_