Jak donosi gazeta BusinessKorea, dzienna sprzedaż Galaxy Gear - inteligentnego zegarka Samsunga - utrzymuje się na poziomie 800 - 900 sztuk. Urządzenie od swojej premiery sprzedało się podobno w ilości zaledwie około 50 tysięcy.

O Galaxy Gear wspominaliśmy w naszych relacjach z tegorocznych targów IFA w Berlinie. Urządzenie nie zachwyciło i nie zebrało specjalnie dobrych recenzji, głównie za sprawą ścisłego uzależnienia od smartfona i bardzo krótkiego czasu pracy na baterii. Co więcej - niektórzy z resellerów, w tym Best Buy, odnotowali zwroty dochodzące do 30 procent.

Słabe zainteresowanie rynku Galaxy Gear może mieć związek z początkowym ograniczeniem możliwości współpracy tego urządzenia jedynie do wprowadzonego równocześnie Galaxy Note 3. Obecnie może on łączyć się także z Galaxy Round, S4 i S3. Zdaniem BusinessKorea dodanie kolejnych urządzeń, z którymi zegarek Samsunga jest kompatybilny, nie wpłynęło jednak znacząco na zainteresowanie tym produktem.

Wprowadzenie przez Samsunga Galaxy Gear było odbierane jako wyprzedzający ruch przeciwko firmie Apple, która podobno pracuje nad urządzeniem naręcznym, ochrzczonym przez media mianem "iWatch".

Więcej o Galaxy Gear pisaliśmy TUTAJ

Aktualizacja : Samsung ogłosił dzisiaj, że zegarek Galaxy Gear sprzedał się w ilości 800 tysięcy sztuk, dementując informacje podane przez BusinessKorea, o tym, że firma sprzedała jedynie 50 tysięcy tego typu urządzeń.

Źródło: AppleInsider za BusinessKorea, _ AppleInsider (aktualizacja)_