Kilka miesięcy temu wspominaliśmy o kampanii Microsoftu reklamującej zarówno Surface, jak i generalnie system Windows RT oraz 8 na tabletach. W najnowszej serii, przygotowanej specjalnie na sezon świąteczny, Redmond w tej samej konwencji reklamuje Surface 2.

Pierwsza z reklam porównuje możliwości Surface 2 i iPada w kuchni. Microsoft zwraca uwagę na wbudowaną w ten tablet podstawkę oraz w funkcję Hands Free, umożliwiającą np. przerzucanie stron w cyfrowej książce kucharskiej bez konieczności dotykania ekranu. iPad - co prawda przedstawiony wraz z okładką Smart Cover, która także umożliwia jego wygodne ustawienie - nie umożliwia bezdotykowego sterowania, co może skutkować zabrudzeniem ekranu.

Druga z reklam przedstawia zalety, jakie niesie możliwość korzystania z wielu kont użytkowników na jednym urządzeniu. iPad nie oferuje i raczej nie będzie oferował takiej możliwości.

Źródło: _ MacRumors_