Jak donosi Associated Press, to właśnie dzisiaj Apple uruchomi w swoich 254 salonach firmowych na terenie USA nadajniki iBeacon.

Na tę okoliczność zaktualizowana została także oficjalna aplikacja Apple Store dla iOS, która zyska funkcję otrzymywania powiadomień, kiedy jej użytkownik znajdzie się w jednym z salonów firmowych. Będą to m.in. informacje o możliwości odbioru w salonie produktów zamówionych online, informacje o nowościach w danym salonie czy recenzje produktów dostępnych w danym Apple Store.

Apple zademonstrowało Associated Press działanie nadajników iBeacon współpracujących z zaktualizowaną aplikacją Apple Store w salonie firmowym przy Piątej Alei w Nowym Jorku. Zainstalowanych jest tam 20 tego typu - wykorzystujących Bluetooth 4.0 - urządzeń.

O tym, że technologia iBeacon może znaleźć zastosowanie w salonach firmowych Apple pisaliśmy TUTAJ . Swoje własne nadajniki przygotowała też polska firma Estimote .

Źródło: _ 9To5Mac_