W sieci pojawiła się kolejna reklama urządzenia Samsunga, w której południowokoreański gigant śmieje się z konkurencji. Tym razem chodzi o tablet Galaxy Pro, który zestawiony jest z iPadem, Surface i Kindle.

iPadowi dostało się za brak możliwości współdzielenia ekranu przez dwie aplikacje oraz za ekran o mniejszej gęstości pikseli od tego montowanego w Galaxy Pro. Samsung wyśmiał również Surface - tablet, który bardziej jest laptopem, oraz Kindle - za to, że urządzenie to służy jedynie do czytania książek.

[video=youtube;6nFe_SWcq4Q]http://www.youtube.com/watch?v=6nFe\_SWcq4Q[/video]

Samsung nie pierwszy raz atakuje Apple oraz innych konkurentów. Robi to już od lat, z mniejszym lub większym skutkiem. Apple wciąż sprzedaje niemal dwa razy tyle iPadów co Samsung tabletów Galaxy. Tego typu reklamy porównawcze nie powinny też nikogo oburzać. To właśnie Apple doprowadziło tego typu kampanie do perfekcji. Spoty z serii Get A Mac z Justinem Longiem w roli komputera Mac i Johnem Hogmanem w roli PC cieszą się do dzisiaj ogromną popularnością.

Źródło: _ YouTube_