Tocząca się od lat wojna jaką Apple toczy ze swoim największym chyba rywalem Samsungiem przejawia się nie tylko w postaci batalii sądowych, ale także drobnych uszczypliwości czy żartów. Ze strategii tej w ostatnich latach korzystał przede wszystkim południowokoreański gigant w swoich reklamach smartfonów serii Galaxy. Teraz na bardzo celny żart zdecydowało się Apple przy okazji promocji swojego zaangażowania w ochronę środowiska.

Z okazji obchodzonego dzisiaj Międzynarodowego Dnia Ziemi Apple opublikowało całostronicową reklamę m.in. w brytyjskim Guardianie i darmowej gazecie Metro, prezentującą osiągnięcia tej firmy w redukcji wpływu swojej działalności na zmiany klimatyczne - przede wszystkim poprzez zasilanie swojej infrastruktury energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Przeczytać w niej można, że ochrona środowiska to obszar, w którym Apple zachęca swoich konkurentów do imitowania i kopiowania rozwiazań wdrożonych przez tę firmę.

Nietrudno odgadnąć, że adresatem tej reklamy jest właśnie południowokoreański Samsung.

Źródło: _ MacRumors_

Zdjęcie: _ Twitter / David McClelland_