Wiele się mówi o rosnącej popularności tabletów z systemem Android, choć zwykle przy tej okazji podaje się dane dotyczące ilości tego typu urządzeń wprowadzonych na rynek. Dane takie nie znajdują potwierdzenia w statystykach ruchu sieciowego generowanego przez tę kategorię produktów. Z najnowszych danych opublikowanych przez firmę Chitika wynika jasno, że iPad nadal nie ma właściwie konkurencji.

Na początku bieżącego miesiąca ponad 77% ruchu z tabletów w sieci na terenie USA i Kanady generowanych było z urządzeń produkcji Apple, czyli iPadów. Na drugim miejscu - jednak z udziałem jedynie na poziomie 8,3% - znalazły się tablety Samsunga.

Z pewnością wyniki ruchu sieciowego z tabletów w Europie czy Azji wyglądają inaczej. Warto jednak pamiętać, że USA to jeden z najważniejszych rynków dla producentów tych firm. Jak widać pomimo agresywnej kampanii reklamowej prowadzonej przez Samsunga tablety tej firmy nie cieszą się nawet w połowie taką popularnością jak iPady.

Źródło: _ Cult Of Mac_ _ Chitika_