W serwisie YouTube dostępna jest już najnowsza reklama iPhone'a 5s zatytułowana "Strenght" (Siła), poświęcona aplikacjom, a także akcesoriom sportowym i fitness.

Spot ten jest częścią kolejnej obok "Your verse" kampanii reklamowej, której hasłem przewodnim jest " You're more powerful than you think " (jesteś bardziej potężny niż myślisz). W filmie przedstawiono aktywnych fizycznie użytkowników iPhone'a: pływających, biegających, jeżdżących na rowerze, grających w golfa, piłkę nożną, wykonujących różne ćwiczenia fizyczne czy wreszcie kontrolujących swoją wagę. Ważne miejsce zajmują w nim akcesoria. Są to przede wszystkim różnego rodzaju rejestratory, od Misfit Shine, przez Wahoo, Zepp Golf, po wagę Withings. Wśród pokazanych w reklamie aplikacji znalazły się m.in. SprintTimer, Nike+ Running, miCoach i Health Mate.

W filmie wykorzystano piosenkę pod tytułem "Chicken Fat", która napisana została na potrzeby kampanii aktywności fizycznej prowadzonej przez prezydenta Johna F. Kennedy'ego.

Równie interesujące jak sam film jest to, co wydarzyło się za kulisami. Jak donosi Bloomberg Apple już jakiś czas temu przestało zlecać produkcję nowych reklamówek agencji Media Arts Lab, będącą częścią większej agencji TBWA\Chiat\Day, z którą Apple współpracowało od lat. TBWA stworzyła m.in takie kultowe kampanie, jak "Think Different" czy "Get a Mac". W ostatnich latach produkowane przez Media Arts Lab reklamy produktów Apple były jednak wielokrotnie krytykowane. Ostatnie spoty reklamowe iPhone'a i iPada wyprodukowane zostały więc bezpośrednio w Cupertino, co wyraźnie wpłynęło na jakość przekazu. Wspomnieć wypada tutaj choćby film otwierający kampanię "Your Verse", w którym wykorzystano cytat z filmu "Stowarzyszenie umarłych poetów" (zawierający w sobie fragment wiersza Walta Whitmana "O ja, o życie") oraz inne reklamówki z tej kampanii.

Źródła: _ YouTube / Apple, _ Bloomberg