Urządzenia Apple, przede wszystkim komputery Mac, dość często pojawiają się w reklamach różnych produktów. Stanowią część inscenizowanych laboratoriów, w których powstawać mają najnowsze szampony, proszki do prania czy leki. Często reklamują też różnego rodzaju instrumenty finansowe, stojąc w stworzonych na potrzeby spotu biurach lub bankach. Niemal zawsze logo Apple jest skrzętnie zamaskowane albo usunięte, trudno jednak nie rozpoznać jakie urządzenia wybierają spece od reklamy. Inaczej jest w przypadku najnowszego, pięciominutowego filmu reklamującego nowe słuchawki przejętej przez Apple firmy Beats. Dość często i bardzo wyraźnie pojawia się w nim iPhone.

Trwające 5 minut wideo wypuszczone z okazji nadchodzącego Mundialu, przedstawia sylwetki piłkarzy noszących właśnie słuchawki Beats, ale i korzystających z iPhone'ów. Najwyraźniej chodzi tutaj o wizerunek i dotarcie z przekazem o Apple do ludzi, którzy cenią sobie markę Beats, ale dotąd wybierali smartfony konkurencji. Był to też jeden z prawdopodobnych powodów przejęcia Beats przez Apple.

Sam film zrobiony jest w podobnym stylu, co ostatnie reklamy Apple z serii "Your Verse", choć ma zdecydowanie bardziej mocny przekaz. Pojawiają się w nim także sceny, których raczej próżno szukać w reklamach produktów Apple, jak na przykład dzielnice biedoty czyli fawele, erotyzm czy generalnie cielesność włącznie ze sceną seksu.

[video=youtube;v_i3Lcjli84]https://www.youtube.com/watch?v=v\_i3Lcjli84[/video]

Źródło: _ YouTube / Beats by Dre_