Angela Ahrendts odbywa obecnie kolejną serię wizyt w amerykańskich salonach Apple Store. W ostatnich dniach odwiedziła m.in. salony firmowe w Nowym Jorku, w tym i ten mieszczący się w budynku dworca Grand Central. Przy okazji tych wizyt Ahrendts wysłała także wszystkim pracownikom zatrudnionym w tych sklepach specjalną notę zawierającą odpowiedzi na kilka istotnych jej zdaniem pytań.

W swojej nocie Ahrendts doradza pracownikom jak być jeszcze lepszymi ambasadorami firmy. Jej zdaniem każdy z pracowników salonów firmowych powinien czujnie przypatrywać się temu co dzieje się zarówno w samych salonach, jak i poza nimi. Powinien codziennie zaglądać na stronę internetową Apple oraz przeglądać ofertę Apple Online Store. Istotne jest także bycie na bieżąco z prowadzoną przez firmę kampanią reklamową, wynikami finansowymi oraz wszelkimi nowościami pokazanymi podczas specjalnych imprez, jak np. Keynote otwierające konferencję WWDC.

Ahrends zwraca uwagę, że osoby zatrudnione w dziale sprzedaży Apple stanowią ponad połowę całego składu osobowego firmy. W przesłanej nocie kładzie także nacisk na zacieśnianie współpracy pomiędzy zespołami pracującymi w salonach firmowych i zajmującymi się sprzedażą poprzez Apple Online Store.

Znalazły się też w niej krótkie odpowiedzi na pytania dotyczące jej doświadczeń z pierwszych miesięcy pracy w Apple oraz tych dotyczących jej samej. Angela Ahredts zbiera bardzo pozytywne opinie wśród pracowników salonów firmowych, którzy liczą na wyraźną zmianę polityki i powrót do relacji panujących pomiędzy pracownikami i kierownictwem, jakie panowały za czasów Rona Johnsona. Dodanie krótkich informacji osobistych (np. o swojej 20 rocznicy ślubu, dzieciach czy mężu) ma z pewnością na celu wywarcie jeszcze lepszego wrażenia.

Źródło: _ 9To5Mac_