Samsung udostępnił kolejną reklamę swojego produktu, tym razem tabletu Galaxy Tab S, biorącą na celownik produkt Apple, iPada.

Na filmie nakręconym w Nowym Jorku mieszkańcy Wielkiego Jabłka porównują obydwa urządzenia. Wszyscy wybierają oczywiście produkt Samsunga, bo tablet ten jest lżejszy o 11 gramów, cieńszy o 0,09 mm od iPada, a jego ekran wyświetla o jeden milion więcej pikseli (reklama nie wspomina już, że jest to wynik panoramicznego ekranu).

Samsung ostatnio potrafił rozbawić także i użytkowników produktów Apple celną ich krytyką. Najnowsza reklama, choć kolejny raz bierze je sobie za cel, niestety nie jest już tak dobra. Co więcej może kojarzyć się z popularnymi w amerykańskiej telewizji żartami, kiedy przypadkowym osobom podsuwa się jakiś produkt, wmawiając im, że jest to coś innego. Przedstawione na filmie osoby nie wyglądają na zupełnie przypadkowe, co sugerują dość sztywno wypowiadane zdanie o południowokoreańskim produkcie.

Jak widać nie tylko agencja TBWA ma słabsze momenty.

Zobaczcie sami:

[video=youtube;wCrcm_CHM3g]https://www.youtube.com/watch?v=wCrcm\_CHM3g#t=10[/video]