Samsung od dłuższego czasu parodiujący w swoich reklamach produkty firmy Apple i ich użytkowników wypuścił właśnie nową serię reklam Galaxy Note 4 wpisującą się w ten trend. Tym razem południowokoreański producent drwi sobie z iPhone'ów 6, Apple Watch i problemów z transmisją na żywo z ich prezentacji.

Seria kilku reklam, której bohaterami jest dwóch geniuszy z Apple Store (ubranych w charakterystyczne niebieskie koszulki) promuje różne funkcje i cechy wprowadzonego na rynek w ubiegłym tygodniu phabletu Galaxy Note 4. Nie wszystkie filmy to celna ironia (atakowanie iPhone'a 6 Plus za brak stylusa jest zupełnie nietrafione - urządzenia z iOS tworzone są z myślą o obsłudze palcem, przynajmniej przez większość użytkowników).

Biorąc pod uwagę fakt, że od imprezy Apple nie minęło nawet 48 godzin, to odpowiedź Samsunga była bardzo szybka, nawet jeśli była improwizowana (wszystkie filmy zarejestrowane były w jednej scenografii).

Zobaczcie sami:

[video=youtube;vA8xPyBAs_o]https://www.youtube.com/watch?v=vA8xPyBAs\_o[/video]

[video=youtube;yUnlnopG_Xs]https://www.youtube.com/watch?v=yUnlnopG\_Xs[/video]

[video=youtube;9YA_ocaqTlw]https://www.youtube.com/watch?v=9YA\_ocaqTlw[/video]

[video=youtube;bpv5_SPrk_w]https://www.youtube.com/watch?v=bpv5\_SPrk\_w[/video]