Microsoft kolejny raz bierze na cel iPhone'a w najnowszych reklamach Nokii
Reklamy porównawcze, w których na cel brany jest iPhone lub iPad, to domena przede wszystkim dwóch firm - Samsunga i Microsoftu. W najnowszych reklamach smartfonów tej drugiej firmy, które sprzedawane będą jeszcze przez jakiś czas pod marką Nokia, kolejny raz zestawiono inteligentne asystentki Siri i Cortanę.
Dwie krótkie reklamówki pokazują funkcje Cortany, których próżno szukać u Siri. Pierwszą z nich jest możliwość informowania użytkowników o potrzebie wcześniejszego wyjścia z domu lub biura na spotkanie w związku z wydłużonym czasem dojazdu spowodowanym korkami lub robotami drogowymi.
Druga z reklam pokazuje funkcję wysyłania powiadomień np. o urodzinach czy spotkaniach przy okazji odbierania wiadomości tekstowych lub połączeń telefonicznych od wybranych osób.
Warto wspomnieć, że na obecną chwilę nie wiadomo, kiedy Siri i Cortana dostępne będą w języku polskim. Polscy użytkownicy urządzeń iOS mogą jednak korzystać z Siri bez problemów w języku angielskim (wystarczy aktywować tę funkcję w ustawieniach systemowych). Korzystanie z Cortany (także w języku angielskim) wymaga zmiany regionu systemu Windows Phone na USA lub inny kraj, w którym ta funkcja jest dostępna.
Źródło: _ 9To5Mac_
Ja p******ę, wszędzie tylko cortana vs. Siri. Jakby to była najważniejsza rzecz. I tak co by nie robili to i tak popularność WP to granice nędznych %. Czy MS to potrafi tylko reklamować cortana?