Po pojawieniu się zegarka Apple na okładce magazynu SELF i 12-stronicowej jego reklamie w Vogue, teraz Apple Watch trafił na okładkę i łamy brytyjskiego Style.

Na zdjęciach zegarek w wersji sportowej w kolorze gwiezdnej szarości (Space Gray) znalazł się na ręce modelki Guinevere Van Seenus. Autor artykułu w Style zwraca uwagę, że jego pożądanie Apple Watch nie jest racjonalne i przypomina dziecięce pożądanie urodzinowego tortu i przyznaje, że Apple Watch po prostu nie potrzebuje. Zauważa też, że jeśli sprawdzą się prognozy firmy Gartner, mówiące o 26 milionach w 2015 roku, to liczba sprzedanych Apple Watchy będzie bliska ogólnej liczbie szwajcarskich zegarków, jakie trafiły do klientów w 2013 roku, a było to 28 milionów. Ma on też zmieść konkurencję w postaci zegarków Pebble i Fossil. Zdaniem autora będzie to pierwszy smart watch, w którym użytkownik nie będzie wyglądał jak idiota.

Artykuł sugeruje także, że Apple Watch w wersji Sport w kolorze gwiezdnej szarości z czarną opaską kosztować będzie 349 dolarów.

Źródło: 9To5Mac za The Sunday Times