O planowanym otarciu specjalnych salonów przeznaczonych do prezentacji i sprzedaży tylko jednego produktu - zegarka Apple Watch - mówiło się o tym już od jakiegoś czasu. Wczoraj Apple oficjalnie potwierdziło otwarcie trzech tego typu miejsc w Tokio, Paryżu i Londynie.

Salony te będą nazywać się po prostu Apple Watch i znajdą się w trzech popularnych wśród zamożnej klienteli lokalizacjach - Selfridges w Londynie, Galeries Lafayette w Paryżu i Isetan w Tokio. Przygotowane z myślą tylko o sprzedaży jednego właściwie produktu, nowe salony będą znacznie różnić się od tych obecnych. Nie będzie w nich na przykład typowego działu wsparcia technicznego "Genius Bar". Po to wsparcie klienci będą musieli udać się do klasycznego salonu firmowego.

alt text

Przypomnijmy, że 10 kwietnia zegarki Apple Watch pojawią się także w normalnych salonach Apple Store w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Japonii, Chinach, Hong Kongu, Francji i Niemczech i tam już 24 kwietnia będzie można je kupić.

Źródło: AppleInsider